Gitar

Gitar ni kekasih kedua aku tau. ( Tiba tiba) -,-'' Bila aku bosan aku akan cari die.
Sudah setahun aku belajar memanjakan jari jemari aku ni untuk seiring dan sejalan dengan semua Chord yang ada. Masih ameteur lagi. Masih banyak yang perlu dipelajari. Dan aku akan terus belajar untuk menjadi seorang yang Pro.
Aku mula mengenali instrument yang bernama Gitar ini bila mana semua kawan kawan aku sering bermain main dengan instrument itu. ( perggghh, ayat. kemain. haha)
Sedap halwa telinga ini bila mendengar alunan lagu yang disusun cantik dengan jari jemari mereka. 
Aku mula merasakan jatuh hati dengan instrument itu, dan aku rasa, ramai wanita wanita di luar sane yang akan cair (seperti coklat Cadbury kene panas) bila alunan lagu daripada gitar mula di alun. Fuhh.
Then, aku mengerah keringat untuk belajar instrument itu. Sorang member aku yang ajar. Ainol name die. Lame kelamaan gitar ini semakin sebati dengan hati. Semakin banyak lagu yang aku belajar. Dan aku pernah memainkan lagu lagu kepada seorang gadis satu ketika dulu. Memang die cair. Keh3. (Mesti die pengsan bile bace ni. haha)
Tu cerita dulu, memang tak nak di kenang kenang kembali. Sedih. 
Sampai ke hari ini, aku masih mencari cari seorang gadis yang sudi mendengar petikan gitar dari seseorang yang bernama lelaki. (Aku lettew) Haha.
Okayy, that's it. Gitar is my second girlfriend. (Gitar tu perempuan ke? Haha. Whatever.) 


Gitar Biru. :)

2 comments:

  1. Eeeeee purbakala nya ayat kau ! *gelakgulingguling* Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. aku kan bakal bakal sasterawan negara. :)

      Delete