Best Friend !

Kawan sejati. BFF. Brotherhood. Sistahood. True friend.
Macam macam kata untuk describekan kawan sejati ni.
Semua orang sekarang ni ade kawan masing masing.
Yes. memang senang untuk cari kawan, tapi sangat susah untuk cari seorang kawan sejati !

Dengan zaman yang semakin maju. Moden.
Semua manusia sekarang ni bergantung kepada alat alat elektronik semata.
Handphones. iPhones. iPad. Laptop. BB. dan macam macam lagi yang secara tidak sedar nye dapat merenggangkan hubungan antara kita dan kawan kawan.

Pernah tak kalau korang keluar makan dengan kawan kawan. Dan semua kawan kawan sangat busy dengan handphones mereka?
Kita yang takde sape nak di mesej, tak boleh nak update status FB Twitter gune phone. BBM. (sebab gune handphone 3310 jek.) akan rase sangat dipinggirkan. Haha. Kan?

So, kepada anda anda yang selalu buat tu, utama kan lah kawan kawan yang ada dihadapan.
Sebab, mana lah tau dalam diam diam die tu terasa. Nanti ade yang kecik hati pulak. ( Especially perempuan la. hihi. )

Sampai sekarang aku tak jumpa lagi seorang kawan yang boleh di describekan sebagai Kawan Sejati ni.
Tapi, kawan kawan memang sangat ramai. Wootwoot.

Okayy la. Sebenarnya aku macam takde ayat nak cakap. Takde banyak sangat idea yang nak di keluarkan. Sebab baru bangun tidur. So, agak mamai sikit la. Haha.
Aku buat entry ni sebab semalam aku ade tengok satu short story kat You Tube.
Aku sebenarnye nak search short story pasal Pengorbanan Seorang Adik. Sebab aku tengok sikit je kat wall FB Oh! Media semalam.
Pastu dah tak jumpa.
Tu yang aku dok cari kat You Tube tu.
At last, jumpe short story lain.

Okayy la jugak. Agak sedih. Sampai aku hampir mengalirkan air mata la jugak. ( Tapi tak keluar pon. Haha)
Cume mate aku berlinangan je la. Hihi. (Dalam hati ade taman siot. Kahkahkah)

Cakap banyak pon tak gune. Korang hayati la ye short story ni. Tak lame pon. 7 minit jek.

p/s : Pastikan ada tisu tau. Takot membe sebelah perasan pulak korang nangis nanti. Haha.



Sayangi lah kawan anda sebelum terLAMBAT ! :'(






1 comment:

  1. Same time fitting up personal loans usually are a type of payday cash advances granted for the four week period period in critical situations.

    These don’t require the actual evidence of situations’ disaster, neither
    of the 2 they require surety, credit file or other
    stuff. Chances are you'll plan a vacation, some important purchase or maybe even go over your corporation charges – Equal daytime setting up funds just might help you in any occasions. These days these types of borrowing products are available via the internet.

    Here is my blog ... pożyczki bez bik

    ReplyDelete