Last Minutes Punye Pasal !

Actually aku ade test AIS tadi ( accounting information system).
Dan aku tak stady ape ape langsung semalam. Aku tido.
Serius.
Aku tido dari pukul 9 sampai 9 pagi. Haha. Seronok aku tido semalam.
Dan keesokan hari nya aku bangun. Tadaa. Test da la petang. Satu bende pon tak study lagi.
I mean like OMFG !
Ape aku nak buat ni?
Ketakutan mula menghantui diri.
Kegagalan mula bermain main di fikiran.
Dan 'toyol' rancak memanggil manggil. OH, sirius aku tanak buat toyol lagi. Dulu test 1 ade budak kantoi bawak toyol, and kene buat test again ? Oh. tanak tanak. Insaf sekejap.
Haha.
Dan aku bertungkus lumus jugak study. Walaupon dalam keadaan kelam kabut. Haru biru. Hingar bingar. Terkontang kanting aku study tadi.
Dan mase test tadi, Syukur Alhamdhulillah aku dapat jugak buat. Walaupon tak berapa baik. Haha.
Cukup cukup makan tu boleh la.
Ape pon, memang agak tertekan dengan test tadi.
Sirius, lepas ni aku tanak study last minute lagi. Insaf duhh. Haha.

So, moral of the story, Study awal. Jangan rase diri tu da Pandai. Hihi. Jangan buat toyol. Tak baik tau, tuhan marah. (Membe aku cakap la.) Hihi. Okayy. Selamat hujung minggu semua. ;))

3 comments:

  1. errr abg Kamalie study last minit? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. abg sangat. hihi. aah. kalau nak tau. aku mmg suke sangat study last minit. tapi kau jangan ikot pulak. tidak elok sama sekali okayy. hihi. :)

      Delete