Talking about some Awesome actresses

Tidak dapat di nafikan lagi bahawa di Malaysia ni ade a lots of gorgeous celebrity.
So, here. I list down 5 of them yang aku rase, diorang ni sangat sangat Cun. Best of the best.
Haha.
Entry ni bukan nak cakap yang aku ni Gatal or Perv. Tak.
Just want to share how prihatinnya aku terhadap pelakon pelakon wanita di Malaysia ni. Ceit. Haha. 
Okayy, here the list.

Number five. Fasha Tersandar. Eh? Jahat nye aku main main name orang. Sorry Fasha Sandha. :)
Walaupun die ni macam artis yang banyak kontroversi. Attitude buruk. Clubbing and whatsoever.
Tapi ade  bende yang aku sangat respect kat die. Attitude die bekerja. Sangat punctual. 
Die sangat menepati masa tau.
Saluuute. :)


Canik die ni. :) *Pheeewit.



Fourth. Maya Karin.
Yes. She's Awesome. Sangat manis orang nya. Sangat suke dengan lakonan die. Sangat real. Terbaik. :)



Cantik kan die? Seri Innershine la tu. Hihi. :)



Third. Lisa suri rumah Yusry. Eh salah. Lisa Surihani. Hehe.
Not much to say. She's Pretty. Baik. And sangat tinggi nilai attitude die. Good job Lisa. :))



Saya memang pelat *arggg R. - Lisa Surihani. :D



Second is NurAmina. Huh? NurAmina? Tiz Zaqyah la. Hihi.
Cerita Nur Kasih memang memberi impak yang sangat maksima dalam diri aku. Sangat menarik lakonan Tiz sehingga aku benar benar percaya yang die sangat muslimah. Tapi sayang... One day maybe. :)




Semoga die jadi Pelakon wanita terbaik one day. Good Luck Tiz. 
*Macam la die baca entry aku ni. haha.


And the FIRST one goes to.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nur Fazura.
Hehe. Mesti korang tak expect yang aku akan pilih die kan? Haha.
Yes. Memang die sangat cantik. Awesome. Good attitude.
Aku sangat terGila gila kan die dari dulu lagi.
Start aku jatuh hati dengan die time cerita Gol & Gincu? Tengok?
Ape pon, die memang Cun. Hihi. <3



Gila lawa awek ni. Haha. :)) 

p/s :  Aku cakap pasal diorang ni semua macam aku kenal sangat eh dengan diorang ni? Haha. -,-''


Okayy, that's it.
I love them all.
And I love my Family most. Parents especially.

And you my Friends. I love you. :)

Have a nice day peeps. -,-''


11 comments:

  1. cuba list plak the gorgeous clasmate ko masa dip dulu..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. okayy. akan di fikir kan nanti. haha. :)

      Delete
  2. Hahaha mostly list kau ni semua bini orang. Haha. Haaa Fazura memang gojes gilaa ! Setuju. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah. dah 2 orang setuju dengan aku. Naiss. Haha. Memang diorang da jadi bini orang pon. Tapi still sweet 21. hihi. :D

      Delete
  3. Replies
    1. Kan kan. memang die gorgeous gile. Woot woot. :)

      Delete
  4. suka lisa surirumah yusry. Haha.

    ReplyDelete
  5. hehe. suke jugak. tapi tak sesuka fazura lah. haha. sesuka? -,-''

    ReplyDelete
  6. semua 5 5 ni saya setuju - setuju sangat. *ehem2 (angguk2 yakin)

    ReplyDelete