Lagu melayu? Oh please.

Semakin banyak program realiti TV di Malaysia masa kini.
Program untuk mencari bakat bakat baru anak muda.
Ramai jugak rakyat Malaysia ni yang ade bakat. ( macam aku. haha.)
Semakin ramai anak muda sekarang yang hanya ingin mengejar poplariti daripada ingin meningkatkan jati diri. Huh? o.O
(Kenapa aku cakap macam yeye je ni? haha)
Sedar tak sedar semakin ramai Artis Malaysia di lahir kan. Macam cendawan tumbuh lepas hujan. Berlambak lambak. Bersepah sini sana. Dan mereka actually bukannye berkualiti sangat pon. Just hanye boleh nyanyi 2 3 lagu, terus menang program realiti tu. Femes. Pastu album tak laku. then terus benti jadi artis. Come on lah.
Macam Mentor TV3 tadi. Anas yang bagus bagus tu kalah? I mean like OMFG.
Aku memang expect gile yang die menang Mentor ni.
At last, entah sape sape je menang. Ish.-,-''
Tapi nak buat macam mane kan. Menang menang, kalah kalah. Lantak la. Fikir banyak pon tak guna. Duhh.(marah sebab Anas kalah tadi.-,-'') Haha.

Tapi. Actually bukan itu yang aku nak sampaikan untuk entry kali ini.
Aku nak share opinion about some of Malay songs yang like pfttt. pfttt. -,-''

And then bila bukak je radio melayu, macam macam lagu yang agak tak masuk akal lirik die.
I mean like WTFish? Lagu ape ni?
Bile dengar je some of lagu melayu tu, I like huh? o.O

Betul jugak cakap Mat Lutfi ni. Korang layan la video die kejap. Seriously.
Best giler. Betul.


Bile aku rase bosan, sedih, kecewa, down gile.
aku akan layan vlog budak sepet ni. Mat Lutfi. haha.

1 comment:

  1. haha cendol pn suke layan video pak cik ni..betui jugak ape die ckp kan..
    btw,Cendol singgah sini lg la.tenkiu singgah.hang tak de shoutbox utk menjerit meninggalkn jejak .
    eh weh,hang tak bagi ikan mkn ke?nampak lapo je ikan2 tu

    ReplyDelete