Arrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhh !!!!

Nampak tajuk entry tu?
Aku tengah terTEKAN gile ni!
Aku rase macam nak jerit sampai terkeluar semua isi perut!!


Argggghhhhhhhh !!!


Tension.
TENSION nak mati.
SEDIH.
MENYESAL.

Semua lah!
Ishhh!

-Kenapa?

Aku baru habis EXAM tadi.
Biasa nye aku la orang paling TENANG sekali bile abis Exam.
TAPI kali ni..

Ish.. :'(
Aku jadi tak keruan. Tertekan.
Soalan die SUSAH giler nak mati!

Aku rase aku dah buat BAIK punye preparation kot.
TAPI.. Ishh. Entah la.

Aku takut aku FAILED.
Mati aku.
Baru nak berangan angan dapat Dean's List Semester ni.
Phuuuiii! -,-''

Cisss. Takde rezeki.
Redha je la.

Moral down habis ni.
Tak de semangat nak buat entry ni.
Muke macam ni -,-'' .

Muke takde perasaan.

Bye. :'(

p/s : Penat lecturer aku ajar subjek tu 4 bulan. Pengakhiran yang sangat mengecewakan. Tak dapat nak gelak gelak macam ni (hew hew). Dussshh! :'(


21 comments:

  1. jgn sedih2...miracles happens everyday....insyaAllah semuanya akan okey :)

    ReplyDelete
  2. chill k. yg penting ko dah buat yg terbaik.u reap what u sow .
    haha sentap je entry ko ni ingtkan mngamuk kat sape tah

    ReplyDelete
  3. haha...ini ak bkn gelakkan ko tp aku gelakkan ak..ak sentiasa lam situasi yg ko kne ni..hehe...bak kata org kt atas tu mayb ada miracle..klu rase ssh, mesti org len ssh jgk..so last2 prof bg benchmark markah tu rendah la sikit..huhu..apa2pon tabah2 :p..nk myesal pon xdak gne sbb benda dh lepas

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu encik copy paste. hewhew. doa jela. nasiaq dah jadiaq bubuq. (betul ke orang utara ckp lagu ni? bedal jela. hewhew.)

      Delete
  4. weh weh. jangan down. jadikan ni pengalaman yg menjadikan kau lebih baik. chill k. semua org pun pasti akan rasa yg sama. kita tak tahu, apa perancangan Allah. kau dah cuba yg terbaik, sekarang tawakkal je k :)

    p/s : lek bro, lek bro. walaupun agak sukar, tapi kena lek juga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. saye dah semakin cool sekarang ni. biasaq la tu. emo sikit. hewhew. :)) btw, selamat menterjah belog aku cik ety oi. hewhew. :))

      Delete
  5. adatla kan belajar., xkan smua nak senang. hehe. :)

    ReplyDelete
  6. hurm... rilek je la.. kalo ada rezeki tuh insyaAllah... at least ko ada target, ada wawasan.. tpi jgn disebbkan ujian yg tuhan beri kita dah x keruan...bnykkn besbar k... lgpon result pon xtaw lg kan... nnt kalo dah taw result baru lah leh down... #eh.. :p

    ReplyDelete
  7. just because today is a terrible day, doesn't mean tomorrow won't be the best day of your life.

    ahaks. chill bro.

    ReplyDelete
  8. usaha, doa dan bertawakal k insyaallah awak akan bjaya :) gudluck !

    ReplyDelete
  9. oleh sebab ko tak sediakan fibox utk tinggal jejak... jadi aku belasah jer tinggalkan jejak tak bertapak aku kat sini... bole?? ha ha ha :P


    Sayang vs Venci ^^ http://paripariputih.blogspot.com/2012/07/sayang-vs-venci-he-he-he-ko-hade.html

    ReplyDelete
  10. lek a... kamal... ko jan tensi2 menda da lepas... ko nagis air mata darah sekali pun bukan ko boleh dpt balik paper tu and do correction... apa yg ko bole buat next time try to do your best... tapi klw still tak ok gak... it shows that memang lum ada rezeki... kadang2 hidup ni kita kena redoh bila tiba saat dan waktunya... got it?? so jan sedih2 chill ok...

    ReplyDelete
  11. Kamal Lee , tak dpt dean list pun bleh berjaya dlm hidop.hehe!
    stay cool! =D

    ReplyDelete
  12. okok.em,dah usaha pasti ada hasil.berdoa.
    hewhew

    ReplyDelete
  13. Jangan tension2x ma....
    banyyakkan berdoa dan bertawakall....
    ALLAH pemberi kejayaan...

    ReplyDelete
  14. banyak mane kite engt allah, bnyak tue jgak dea akan engat kite . I.allah okea :) . smyang hjat bbnyak :)

    ReplyDelete