Kawan yang tak kenang BUDI !

Entry ni di buat dengan keadaan kelam kabut.
Hari yang menjengkelkan. *menjengkelkan? ayat aku. fuhh.
Cuace mendung.
Hati panas. Kecewa.
Otak lembab.
Mata ngantuk.
Perut lapar.
Line lembab. *macam tenuk
Hanphone takde kredit! *tibetibe. haha


Ok. Aku tipu jek semua tu.
Hati aku dah sebenarnye sangat berbunga bunga, keBESTan sebab dah nak balik rumah.
Yahoo !
Google.
Hahaha.
Gile happy. 2 Bulan cuti wo.
Hewhew. ^__^

Okayy. Itu je nak cakap. Hewhew. :))


p/s : Maybe aku kurang sikit apdett belog ni sebab line takde kat rumah.
p/s2: Kalau mamak bukak, aku online kat situ. Nanti aku apedett la eh. hehe.
p/s3: Korang jangan rindu kat aku pulak nanti. Haha. *rindu ke?
p/s4: Selamat berpuasa.
p/s5: Tajuk tu memang takde kene mengene dengan entry pon. Hahahaha. :D

Bye. :)) Love ya!


14 comments:

  1. baca dr awl smpi hbes cari spa yg tak kenang budi tu. hahaha bestnyee nk bercuti ! :D

    ReplyDelete
  2. owkeyy .*mcm pelik ja aku eja

    tajuk tak dak kena mengena langsung ! hahaha . tension aku

    selamat berpuasa juga .^^

    ReplyDelete
  3. aiseh..aku baru nak jadi batu api.. sekali takdak kaitan ngan entri..huhuhu

    btw, aku taktau yang tenuk tu lembab.. so, thanks for the info..hahahaha

    ReplyDelete
  4. Baru nak cuti? arghhh. aku dah lama sngat cuti. tension.
    Lagi tension bila tajuk post hang takdak kna mngena dngn isi. haha *ok.gurau.

    BTW, selamat Bercuti n Slmt Berpuasa :)

    ReplyDelete
  5. Untung gila cuti 2 bulan. Aku? Tunggu lah November dengan December nanti. Itu pun bukan genap-genap dua bulan. 1 bulan setengah je.


    Aku rasa nak berhenti sekolah je bila dengar orang asyik cuti lama. Siot betul.

    ReplyDelete
  6. aku setuju dgn amirul tu..sejak bila lak si tenuk ni species yg lembap???haha lol xdak kaitan dgn n3...

    ReplyDelete
  7. adui..
    tade kene mengena story ngn title kan..hehe
    salam blogger..

    jum ke blog meow pulakk.. hehehe

    ReplyDelete
  8. Sometime kita kat atas , sometime kita kat bawah .
    Sometime kita jumpa org baik , sometime kita orang jahat . . Apa2 pun , hope awak bersabar je dgn org yg tak kenang budi tu k . . ada pembalasannye nnti . ^_^

    ReplyDelete
  9. slmt berpuasa jugak.. kwn yg baik wlaupun dia tak kenang budi kita, dia takkan khianati kita..

    ReplyDelete
  10. merata carik mana kah yang sama dgn tajuk.. takde..takde.. langsung takde kaitan cis!

    apa-apa pon selamat bercuti :D

    ReplyDelete
  11. terima kasih, terima kasih semua. :))

    ReplyDelete
  12. untung la dye cuti 2 bln heheh

    ReplyDelete
  13. home sweeett home..


    homeless unless.. :P

    ReplyDelete