Wordless. (Tanpa Kata)

Aku tengok ramai yang buat entry wordless.
Kan?
So, ini entry wordless aku.

-Hari ni hari sabtu la !

Takpe, selalu korang buat entry Wordless-Wednesday kan?
Aku nak buat Wordless-Saturday. Boleh? Hewhew.

-Tadi hang kata Wordless. Yang hang dok bebel kat atas tu mende?

Oh. Itu monolog dalaman. (cakap dalam hati) Takpe.
 Hewhew.


Jangan tengok berapa jauh lagi kita akan pergi, tengok berapa jauh yang kita telah pergi.
Mungkin kita dah nak capai ape yang kita impikan. Who knows?
So don't give up yo !

That's it !
Bye. :)

13 comments:

  1. pic kt ats nie xlogik dek akal..sptutnya didnding tanah tu xmampu dh nk support...mungkin runtuh ...kekeke :P

    ReplyDelete
  2. @mr.kopi.betul jugak eh. kahkah. :)) mane aku tau. rembat kat google. hewhew.

    ReplyDelete
  3. Bila aku tengok BERAPA JAUH LAGI AKU NAK PERGI : 3 tahun lagi dekat sekolah.

    BERAPA JAUH YANG AKU TELAH PERGI : form 2. lambat gilaaaaaaaaaaaaaaa!

    ReplyDelete
  4. 8tahun dah sekolah. tunggu lagi 3 tahun jek. Don't give up ! :)

    ReplyDelete
  5. hahha , membebel dalam hati rupanya .
    sayang betul dalam gambar tu , kalau tak , kaya dahh .. :D

    ReplyDelete
  6. bila ang give up, then some other guys will grab the opportunity.. eh eh, tertulis omputih pulak..huhu

    ReplyDelete
  7. ohh man ! sygnya laki tu give up bila diamonds dah dpn mata . ahaha nice btw :)

    ReplyDelete
  8. this is interesting... see klw kita give up... sia-sia aja... almost an inch klw dia teruskan, sure dah kayo hey pakcik kayo keh keh keh ^^

    ReplyDelete
  9. truee! never give up! kapak selagi mampu!!

    ReplyDelete
  10. erkkk , ruginya org tu .
    heheh , boleh smbung ni , kautt semuaa terus .

    kadang2 kita tak sdr setelah segunung usaha kita pertaruhkan , lagi setapak menuju kejayaan ,
    kita mengalah . ahhhh rugi nyaa O__o

    ReplyDelete
  11. so true.. yang penting. ajaj2 fighing ^^ hehe

    ReplyDelete