Korang memang Awesome !

Assalamualaikum.

Fuhh. Sudah sekian lamenye aku tak UPDATE belog ni.
Dah bersawang bersemut aku tengok. Haishh. -,-''
Busy sikit lately. Busy sebab solat terawih. Haha. *Ni tipu. -,-''

Takdelah. Puasa kan. So, kemalasan dan kepenatan untuk menaip ni agak tinggi. Haha. *poyo nye. dushh!
Btw, Selamat Berpuasa semua. *Sorry sebab tak jenguk belog korang lately. Hewhew.

Okayy. Tadi bile aku tengok kat dashboard,
Dengan secara tak sengajanye. Aku tertengok yang followers aku dah 100.
I repeat, 100. *eleh, seratus pon nak kecoh.


Name die Khairul Anas. Ni link die. Pergi la terjah belog Awesome die. Hewhew. :))


Yeah! Aku nak gelak guling guling sekarang ni. *hoi. orang lain followers da beribu, kau baru seratus la. -,-''
Ah, tak kesah. Yang penting 100. Haha.
I mean like WTFish.
I can't believe it. *Awat hang ni teruja sangat. rilek la oi. -,-''

Okayy. Aku rase aku dah over excited ni.

Haha. That's it.
Selamat berpuasa.

p/s : Abaikan pengunaan bahasa kasar dan kesalah tatabahasa di atas. Hewhew. :))

Bye. :))

9 comments:

  1. thanks kamal lee-keep in touch ^^, teruskan bloggin ! terima kasih buat entri dan selamat menyambut ramadhan almubarak

    ReplyDelete
  2. fuyooo follower dh smpai SATU RAT sudahhh..hahaha tahniah2 :) ko bkn mls nk buat n3 tp ko xdak koneksi internet jer kn? kn? kn? kn? mesti betul ap yg ak ckp ni..bhahahhha

    ReplyDelete
  3. waaa .. sekejap je dah de 100 followers . alaa , tak lama lagi buat entry yg keseribu followers pulak kan .. hehehhe

    ReplyDelete
  4. wah 100 ! eksaited kan 100 !
    macam ulya jugak laa .

    mesti ada org akan cakap : 100 pun eksaited =.='

    erkkkk .

    ReplyDelete
  5. aaaa...untunglah kau LEE dh 100..
    aku bila lagi..wakaka eh nanti bila dah cecah 100 aku ingt kn nk bt entri jgk ah wehhh...haha


    tp hari ni budak2 ko dah 106..
    :) <----- (muke bt2 xjelesss) :P

    ReplyDelete
  6. wah.. hebat. kejap ker dah dapat follower 100 org hebat.. aku ni dok katak bawah tempurung hehehe.. dah nak masuk 4 tahun berblog tapi follower memang lagu tu jer macam kura-kura melangkah pelan-pelan hehehe.. tapi xpe. aku tak paksa derang follow hehehe.. yg pnting iklas nak follow mcm aku iklas follow blog kau ni.. walaupun kita sama2 jarang update blog ekekekeke...

    ReplyDelete
  7. bw laju3 lg....... t dah beribu3 lg best.. chaiyokkkkk

    ReplyDelete
  8. Terima kasih semua. terharu. -,-''

    ReplyDelete
  9. hehe bangge la ?? tahniahh :)

    ReplyDelete