BINATANG KAU ! (bhg. 2)

Tajuk entry agak buas sekali lagi.
Saje je buat tajuk entry buas buas biar korang tertarik sikit nak bace. *tertarik ker? -,-''

Okayy. Just nak cakap pasal BINATANG yang aku agak fobia. *fobia? aku geli actually.  Hewhew.
Aku ni memang sensitif sikit bile binatang kecik kecik (serangga) bergerak gerak kat badan aku. Especially kat bahagian kaki. *Semua bahagian la senang cerita. Hewhew. (Gelak gedik)

Aku fobia dengan BINATANG tu semua sebab aku dah banyak kali experience kene geget *saje nak eja macamni. hewhew  and kene sengat dengan BINATANG kecik kecik tu yang aku tak tau dari mane asal usul die.
Kalau die sengat je takpe. Ni die sengat dan lari ! *macam orang langgar lari. Tension gile aku.
Aku jumpe die, aku bunuh die hidup hidup. *memang la, takkan bunuh mati mati kot. -,-''

So, nak di jadikan cerita. Ape ape bende yang aku rase agak aneh di bahagian kaki, aku akan melenting. *macam orang terkejut beruk! hehe.
Biase nye yang buat ni LIPAS! Bile masuk kereta jek, lipas ni selalu berlegar legar kat kaki.
WTFish punye lipas! Tak pasal pasal aku kene gelak dengan member aku tau! Dussshh.

Okayy, di sebabkan aku tak tau binatang yang selalu geget aku tu, so aku terus syak yang semua tu di
lakukan oleh KAU cik LIPAS !


Die suke buat muke tak bersalah. Lempang kang!
(terase geli bile tengok gambar lipas lipas ni kat Google tadi. Ewww)





Kalau la lipas lipas kat Malaysia macamni, aku rase dah lame aku pengsan kot. -,-''


Aku benci kau LIPAS !
Aku kalau jalan jalan waktu malam di kaki kaki deretan kedai, bile nampak je lipas lipas ni berkeliaran, aku selalu pijak pijak die.
Krack krack krack. Keluar la cecair berwarne hijau dari perut lipas tu.
Padan muke kau.
Puas hati aku ! Harhar. (gelak kejam!)

p/s : Kalau korang nampak bintang tu berlegar legar di persekitaran rumah korang, tolong pijakkan bagi pihak aku! Terima kasih.

Bye. :))

16 comments:

  1. err 1st ak nk habaq, ni 1st time ak dengar lipas gigit org..err...lipas ni nk kata ak fobia bkn tp asal nmpak jer, ak mmg laju jer kaki ak nk pijak biar terburai isi perut beliau lps tu mmg busuk ler kaki ak..serangga pengotor lps tu mrayap merata2 sesuka hati..adoyai face 2 face dgn ak, mmg ko mati lipas..haha

    ReplyDelete
  2. eeeeeeuww geli gila tgk lipas . prnh dgr nma serangga charlie tak ? ee tu sngt berbahaya . kecik tp klu kna kt bdan , pergh calar balar =='
    mmg tak suka serangga sng citer .

    ReplyDelete
  3. waarrrgghhh!!!!

    sama la, tak suma lipas atau apa2 binatang yg merayap..eewww~ =_+

    ReplyDelete
  4. hahhaha , lawak laaa hang ni !!
    tension baca .

    ingatkan pompuan jaa geli lipas . kah kah :D
    aku geli kot nak pijak lipas . euwwww

    ReplyDelete
  5. hahaha, kira ok la ko brani gak pijak...kalo aku macam sian plak pijak die..so biarkan je die...jgn kaca aku sudah...kah3..

    ReplyDelete
  6. tengok gambar tu pun dah geli , ni kan nak tolong pijak pulak , ngee .. farie pass dekat orang lain jelah suruh pijak , hehe . :D

    ReplyDelete
  7. Hahahahaha sama dengan aku !

    ReplyDelete
  8. kalau lipas gigit sakiiitt uh. skg sy tengok lipas pun trauma. hahaha.

    ReplyDelete
  9. Saye tak geli dekat Lipas actually. Just geli bile kaki kaki die bersentuhan dengan kulit, rase macam nak.. Errrrggghh. Geram. Hewhew.

    ReplyDelete
  10. ceeytt !! lpas pon jadi msuh . haha . jrang jgak dgr laki geli /takod lpas . haha .

    ReplyDelete
  11. kalau ck lipas jalan-2 bersiar2 siar takpe, kalau terbang-2 mau lari x cukup tahan.

    ^..^

    ReplyDelete
  12. p/s : "Kalau korang nampak bintang tu berlegar legar di persekitaran rumah korang, tolong pijakkan bagi pihak aku! Terima kasih".

    kejamnya kau ni, mas kamal.. hehehehe

    ReplyDelete
  13. Salam kamal.

    Aku dapat bayangkan betapa permusuhan ant ko dgn lipas ni dah berlangsung berdekad2 lamanya..walaupn sbnrnya, umur ko tak lah berdekad2, hahahhaha.

    Daripada aku pijak2kan lipas tok kau..baik ak kmpul, pastu baling2 manja kat ko, takpun soletape kat kaki ko yg comel tuh,har har har *lagi kejam* hahahahah

    ReplyDelete
  14. @Tinta Lana. Tu memang kejam. Hewhew. :))

    ReplyDelete
  15. euwwwww.. memang geli la dgn lipas!!

    ReplyDelete