BINATANG KAU ! (bhg. 2)

Tajuk entry agak buas sekali lagi.
Saje je buat tajuk entry buas buas biar korang tertarik sikit nak bace. *tertarik ker? -,-''

Okayy. Just nak cakap pasal BINATANG yang aku agak fobia. *fobia? aku geli actually.  Hewhew.
Aku ni memang sensitif sikit bile binatang kecik kecik (serangga) bergerak gerak kat badan aku. Especially kat bahagian kaki. *Semua bahagian la senang cerita. Hewhew. (Gelak gedik)

Aku fobia dengan BINATANG tu semua sebab aku dah banyak kali experience kene geget *saje nak eja macamni. hewhew  and kene sengat dengan BINATANG kecik kecik tu yang aku tak tau dari mane asal usul die.
Kalau die sengat je takpe. Ni die sengat dan lari ! *macam orang langgar lari. Tension gile aku.
Aku jumpe die, aku bunuh die hidup hidup. *memang la, takkan bunuh mati mati kot. -,-''

So, nak di jadikan cerita. Ape ape bende yang aku rase agak aneh di bahagian kaki, aku akan melenting. *macam orang terkejut beruk! hehe.
Biase nye yang buat ni LIPAS! Bile masuk kereta jek, lipas ni selalu berlegar legar kat kaki.
WTFish punye lipas! Tak pasal pasal aku kene gelak dengan member aku tau! Dussshh.

Okayy, di sebabkan aku tak tau binatang yang selalu geget aku tu, so aku terus syak yang semua tu di
lakukan oleh KAU cik LIPAS !


Die suke buat muke tak bersalah. Lempang kang!
(terase geli bile tengok gambar lipas lipas ni kat Google tadi. Ewww)





Kalau la lipas lipas kat Malaysia macamni, aku rase dah lame aku pengsan kot. -,-''


Aku benci kau LIPAS !
Aku kalau jalan jalan waktu malam di kaki kaki deretan kedai, bile nampak je lipas lipas ni berkeliaran, aku selalu pijak pijak die.
Krack krack krack. Keluar la cecair berwarne hijau dari perut lipas tu.
Padan muke kau.
Puas hati aku ! Harhar. (gelak kejam!)

p/s : Kalau korang nampak bintang tu berlegar legar di persekitaran rumah korang, tolong pijakkan bagi pihak aku! Terima kasih.

Bye. :))