Terdapat banyak
perkara yang aku takut dalam dunia ni. Antaranya ialah.. *Perghh. Ayat macam
nak buat karangan UPSR siot. Kau hade? (kak PPP pinjam trademark) -,-‘’
Satu.
Aku takut cakap kat depan orang ramai. Sebab semua orang tengok aku. Haha. Takut ooh. Gigil aku kat depan sorang sorang. Lagi takut bile nak tunggu turn. Haishh. Berderau jantung den.
Aku takut cakap kat depan orang ramai. Sebab semua orang tengok aku. Haha. Takut ooh. Gigil aku kat depan sorang sorang. Lagi takut bile nak tunggu turn. Haishh. Berderau jantung den.
Dua.
Aku takut dengan bende yang bergerak gerak laju atas jalan. Motor, kereta, lori. Semua lah! Aku tak tau kenape aku takut sangat dengan semua bende tu. Fobia agaknye. Aku bayang kan sesuatu yang buruk akan jadi bile aku naik bende yang laju laju atas jalan raya ni. Motor especially. Dan mule lah mulut terkumat kamit bace ayat ayat alQuran. Dan dan baru nak ingat Tuhan mase tu . Haishh. *Negatifnye aku. -,-‘’
Aku takut dengan bende yang bergerak gerak laju atas jalan. Motor, kereta, lori. Semua lah! Aku tak tau kenape aku takut sangat dengan semua bende tu. Fobia agaknye. Aku bayang kan sesuatu yang buruk akan jadi bile aku naik bende yang laju laju atas jalan raya ni. Motor especially. Dan mule lah mulut terkumat kamit bace ayat ayat alQuran. Dan dan baru nak ingat Tuhan mase tu . Haishh. *Negatifnye aku. -,-‘’
Tiga.
Hantu. Nak cakap aku takut dengan ‘bende’ ni pon tak boleh. Sebab aku tak pasti dengan kewujudannya. Nak kate aku tak takut langsung pon tak boleh jugak sebab kang betul betul muncul depan mata menangis tak berlagu nanti aku. haha. So, aku moderate la. Kadang kadang takut, kadang kadang belagak berani. Hewhew. Tapi aku suke tengok citer hantu. Lagi seram lagi aku suke. Haha.
Hantu. Nak cakap aku takut dengan ‘bende’ ni pon tak boleh. Sebab aku tak pasti dengan kewujudannya. Nak kate aku tak takut langsung pon tak boleh jugak sebab kang betul betul muncul depan mata menangis tak berlagu nanti aku. haha. So, aku moderate la. Kadang kadang takut, kadang kadang belagak berani. Hewhew. Tapi aku suke tengok citer hantu. Lagi seram lagi aku suke. Haha.
Cantik hantu ni. hewhew.
Empat.
Aku takut bila jalan sorang sorang waktu malam, sunyi, sepi. Aku bukan takut dengan ‘hantu’ yang aku masih ragu ragu dengan kewujudannya tu, tapi aku takut dengan manusia yang bertopengkan SETAN. Yela, manusia zaman sekarang ni kan macam macam.
Aku takut bila jalan sorang sorang waktu malam, sunyi, sepi. Aku bukan takut dengan ‘hantu’ yang aku masih ragu ragu dengan kewujudannya tu, tapi aku takut dengan manusia yang bertopengkan SETAN. Yela, manusia zaman sekarang ni kan macam macam.
Mane lah tau kene
samun ke, kene simbah asid ke, kene culik ke *ade ke orang nak culik aku? Even
bunuh! Siapa tau? Kan dah banyak kes yang dasyat dasyat la ni. Punce dari
siape? Manusia lah! Manusia yang tak berfikir dengan otak! (marah ni!!)
Lima.
Dalam banyak banyak, ni paling aku takut. Takut bile nak tengok result exam. Sebab aku takut failed! Takut duhh.
Esok result exam aku keluar. Dug dab dug dab jantung. Haishh. Harap result aku okayy. :))
Dalam banyak banyak, ni paling aku takut. Takut bile nak tengok result exam. Sebab aku takut failed! Takut duhh.
Esok result exam aku keluar. Dug dab dug dab jantung. Haishh. Harap result aku okayy. :))
Alright. That’s it.
Teruskan berpuasa. Bye. :))
Teruskan berpuasa. Bye. :))
p/s : Sebenarnye aku nak buat entry pasal
result exam jek. Tak tau nak buat tajuk ape. Haha.
p/s2: Doakan aku Berjaya okayy. Hewhew.
Love y’all.
